Katoliška cerkev je svoj, do živali sovražen odnos iz biblije zasidrala tudi v svojem katekizmu. Tam lahko namreč beremo, da cerkev dovoljuje ubijati živali za prehrano ali izdelovanje obleke, dovoljeno je uporabljati živali za razvedrilo, na primer lov (znane so Hubertove maše, kjer cerkev blagoslavlja lovce, torej tiste, ki direktno delujejo proti Božji zapovedi Ne ubijaj, saj jemljejo življenje bitjem, ki jih je ustvaril Bog) in ribolov, tekmovanja … Dovoljeni so tudi medicinski in znanstveni poskusi na živalih (če so v pametnih mejah), za katere bi lahko rekli, da so zločin nad zločini. Po drugi strani pa cerkev v svojem katekizmu piše, da so živali od Boga ustvarjena bitja in jih Bog obdaja s skrbjo svoje previdnosti. (Katekizem katoliške Cerkve, str. 599) Cerkev torej dovoljuje ubijanje od Boga ustvarjenih bitij, ki jih ta celo obdaja s skrbjo svoje previdnosti. Ta Božja skrb oziroma previdnost očitno nič ne pomaga, saj je cerkev od Boga ustvarjena bitja izročila rablju. Sama si namreč ne maže več rok z ubijanjem živali, to namesto nje počne – s podporo države – nevedno in zavedeno ljudstvo.
Katoliška cerkev je zaradi svoje tisočletne podpore živinoreji eden izmed glavnih krivcev za uničevanje okolja in podnebja, seveda pa nosi tudi zelo veliko odgovornost za mnoge bolezni, ki so produkt mesa in živinoreje. Če bi cerkev od začetka zavračala živinorejo in uživanje mesa, sedaj ne bi bilo hudih problemov z okoljem, podnebjem in boleznimi, saj je imela ves čas glavno besedo v zahodni družbi. Njena beseda proti ubijanju živali bi imela izjemen odmev. Tako bi tudi sledila svoji zapovedi Ne ubijaj, iz katere jasno izhaja, da se ne sme ubijati niti živali, saj ne piše Ne ubijaj ljudi, živali pa lahko. Seveda tudi ne bi bilo trpljenja in poniževanja živali. Letno se po svetu pomori neverjetnih 60 milijard živali za prehrano ljudi, v Sloveniji okoli 30 milijonov, stotine milijonov živali umorijo lovci, podobno je pri poskusih na živalih. Tudi na drugih področjih so zlorabe živali velike. Vegetarijanstvo, še bolj pa veganstvo, bi bilo rešitev za veliko število družbenih problemov, tudi za problem lakote. Namreč: za 1 kg govejega mesa je potrebnih 9 kg žita. Koliko ljudi lahko prehrani 1 kg govedine in koliko 9 kg žita. Vsak dan umre več 10.000 ljudi za lakoto. Pri tej lakoti ima cerkev glavno odgovornost: če bi živela zapoved Ne ubijaj, je jasno, da te lakote ne bi bilo. Tudi podnebnih sprememb ne bi bilo ali pa bi bile bistveno manjše, če ne bi cerkev podpirala masovne živinoreje oziroma proizvodnje živil živalskega izvora, ki je dokazano, če ne največji posamezen uničevalec podnebja, pa vsaj eden od dveh ali treh največjih uničevalcev podnebja, saj so emisije toplogrednih plinov iz te dejavnosti bistveno večje kot celoten svetovni promet. Po eni izmed študij predstavljajo te emisije več kot 50 % vseh emisij toplogrednih plinov. Tudi bolezni bi bilo bistveno manj, če ne bi cerkev podpirala uživanja mesa: ta je namreč rizični dejavnik za veliko število civilizacijskih bolezni, zaradi katerih vsako leto umre več 10 milijonov ljudi po vsem svetu. Zaradi cerkvenega sovraštva do živali ne umirajo samo le-te, temveč tudi milijoni ljudi po svetu in seveda tudi narava.